Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Identificar dificultades de aprendizaxe relacionadas coa atención á diversidade en contextos inclusivos. A2
B3
C8
D12
D13
D16
2. Estruturar e promover a aprendizaxe autónoma dos alumnos á luz dos obxectivos e contidos propios do correspondente nivel educativo, desenvolvendo estratexias que eviten a exclusión e a discriminación. A2
B11
C19
D1
D2
D9
D12
3. Respectar as diferenzas culturais e persoais dos alumnos e demais membros da comunidade educativa. A2
B2
C10
C22
D2
D7
D9
D14
4. Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades e realizar actividades educativas de apoio no marco dunha educación inclusiva. A2
B3
B11
C21
C23
D9
D12
D13
D16
5. Experimentar un clima de relación positivo e de respecto que evite a exclusión ou discriminación mediante a construción de normas de convivencia democrática, afrontando e resolvendo de forma colaborativa situacións problemáticas e conflitos interpersoais de diversa natureza, como modelo de relación que logo poidan aplicar á súa práctica profesional. A2
C21
C30
C61
D1
D2
D7
D9
D12
D13
D14
D16
6. Dinamizar co alumnado a construción participada de regras de convivencia democrática, e afrontar e resolver de forma colaborativa situacións problemáticas e conflitos interpersoais de natureza diversa. A2
B3
C10
C22
D2
D7
D9
D17
7. Adquirir habilidades básicas de deseño e aplicación didáctica adaptada, que faciliten a inclusión de estudantes con necesidades específicas de apoio educativo e desenvolver propostas de acción dentro dun enfoque comprensivo da educación diversificada. A2
B11
C22
C23
D1
D2
D7
D9
D17
8. Deseñar e desenvolver proxectos educativos e unidades de programación, que permitan adaptar o currículo ao contexto sociocultural e ás diferentes características do alumnado. A2
B3
C30
D2
D3
D9
9. Saber promover a adquisición de hábitos ao redor da autonomía , a liberdade, a experimentación, a imitación e a aceptación de normas e límites. A2
B11
C22
D1
D2
D14
D16
10. Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción entre iguais e adultos, e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. A2
B3
C21
D12
D16
D19
11. Saber informar a outros profesionais especialistas para saber abordar a colaboración do centro e do mestre na atención ás necesidades educativas especiais. A2
B3
C8
C21
D1
D12
D14
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000