Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Teoría e institucións contemporáneas da educación
   Contidos
Tema Subtema
CONCEPTO, FINALIDADES E SISTEMAS EN EDUCACIÓN 1. A educación e o fenómeno educativo.
2. Perspectivas pedagóxicas da acción educativa.
3. Ámbitos da educación.
O COÑECEMENTO CIENTÍFICO NA EDUCACIÓN 1. Introdución á investigación educativa.
2. A corrente dos Annales.
AXENTES E INSTITUCIÓNS EDUCATIVAS 1. Evolución histórica e novas perspectivas do Sistema escolar. A escola de onte.
TEORIAS EDUCATIVAS CONTEMPORÁNEAS E HISTORIA DA EDUCACIÓN INFANTIL. 1. Escola Tradicional – Escola Nova. Escola Tradicional. Contexto social e cultural do Movemento da
Escola Nova. A Escola Nova como núcleo configurador da Pedagoxía Contemporánea: Primeiras experiencias do Movemento. Os principais teóricos da Escola Nova:
Dewey, Kerschensteiner, Decroly, Claparède, Montessori,
Ferrière. Froebel, Padre Manjón,
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000