Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Teoría e institucións contemporáneas da educación
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Analizar, comprender e avaliar a educación como feito e como acción-intervención desde os marcos teóricos que nos proporcionan tanto a teoría da educación como o saber facer historia da educación. A1
A2
A3
A4
B1
B3
B5
B9
B12
C1
C10
C12
C13
C14
C19
C21
C22
C27
C28
C29
C32
C41
C66
D1
D2
D3
D5
D6
D9
D13
D14
D15
D17
D21
2. Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionamentos sociais, políticos e normativos así como comprender o fenómeno educativo desde a Teoría da Educación. A1
A2
A3
B1
B5
B9
B11
B12
C1
C13
C14
C27
C28
C41
D1
D2
D3
D6
D7
D9
D11
D13
D14
D15
D21
3. Desenvolver un coñecemento reflexivo e crítico da avaliación que permita comprender a complexidade do proceso educativo. A1
A3
B1
B5
B11
B12
C1
C6
C13
C14
C27
D1
D3
D6
D8
D9
D13
D14
D17
D21
4. Valorar a acción educativa do mestre de educación primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar *pedagogicamente a súa intervención tanto desde os fundamentos teóricos da educación como desde os procesos históricos que a sustentan. A1
A2
A3
B1
B5
B7
B9
B12
C1
C13
C14
C19
C20
C28
C29
C61
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D13
D14
D15
D21
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000