Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Tomar conciencia das propostas universais e Europeas en materia educativa, con espírito crítico, para poder colaborar no desenvolvemento dun mundo e unhas prácticas educativas máis sustentables, centradas no ben da persoa. Exporse a posibilidade dun Pacto Educativo Común. A3
B12
C10
C43
D2
D6
D14
D15
Coñecer, analizar e asimilar a forma de participación dos centros educativos, como medio de desenvolvemento dunha sociedade democrática. Isto inclúe a planificación e xestión dos documentos institucionais e dos diferentes órganos de goberno e coordinación dos centros educativos de Infantil e Primaria. Recoñecer as responsabilidades e implicacións de cada un no bo facer do centro educativo. A3
A4
B6
B9
B12
C8
C9
C64
C66
D1
D2
D6
D7
D8
D14
D15
D18
D22
Identificar as principais esixencias relacionadas cos requisitos mínimos, os servizos de atención á diversidade, complementarios e de recursos personales e físicos dos centros educativos. A5
B6
B12
C9
C10
C21
D2
D6
D8
D15
D22
Situar a avaliación como un elemento de alta importancia, necesaria para desenvolver un proceso educativo adecuado e alcanzar a calidade e excelencia educativa. Coñecer os distintos significados, tipos, criterios, e modelos de xestión de calidade. Recoñecer o papel do liderado, de imprescindible desenvolvemento para cada futuro docente. A1
B1
B6
B9
B10
C8
C17
C64
D1
D2
D7
D15
Abordar posibles situacións reais da vida dos centros educativos con obxectividade, cientificidad, iniciativa e espírito de colaboración entre os diferentes membros do centro. Ir adquirindo as competencias individuais necesarias para enfrontarse a unhas oposicións ou unha entrevista persoal na vida laboral, e no Traballo Fin de Grao da carreira. A2
B6
B11
C8
C9
C10
C64
D1
D2
D3
D7
D8
D16
D18
D22
Coñecer experiencias internacionais, estatais, autonómicas e, mesmo, locais que acheguen experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas na aula. Mostrar interese pola participación en propostas investigadoras sobre estes temas. A3
A4
B11
B12
C43
C58
C64
C66
D1
D2
D3
D7
D8
D14
D15
D16
D18
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000