Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Realizarase un exame final que abarcará a totalidade dos contidos da materia, tanto teóricos como prácticos, e que poderán incluír probas tipo test, preguntas de razoamento, resolución de problemas e desenvolvemento de casos prácticos. Esíxese alcanzar unha cualificación mínima de 4,0 puntos sobre 10 posibles para poder superar a materia. |
65 |
|
|
C5
|
D2 D5 D9 D13 D16
|
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
Ao longo do cuadrimestre, en determinadas sesións de resolución de problemas e exercicios exporanse problemas ou exercicios para a súa resolución polos alumnos e posterior entrega ao profesor, que os avaliará de acordo cos criterios que con anterioridade se comunicaron aos alumnos. |
35 |
|
|
C5
|
D2 D5 D6 D9 D13
|
<*p>&*nbsp;En segunda convocatoria realizarase ao alumno unha proba teórico-práctica para avaliar o seu grao de adquisición de competencias, de características análogas ao exame final, no que para superar a materia será necesario alcanzar unha cualificación mínima de 5,0 puntos sobre 10 posibles.&*nbsp;*p><*p>Compromiso ético: Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. No caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados, e outros) considerarase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no presente curso académico será de suspenso (0.0).*p><*p>Profesores responsables de grupos:*p><*p>Grupo A: Javier *Corralo *Domonte.*p><*p>Grupo *B: Carlos *Troncoso *Saracho.*p><*p>Grupo *C: Antonio Fernández Álvarez.*p><*p>Grupo D: Carlos *Troncoso *Saracho.*p><*p>Grupo E: Javier *Corralo *Domonte.*p><*p>Grupo *F: Paulino Alegre Fidalgo.*p><*p>Grupo *G: Ernesto Roia Curral.*p><*p>Grupo *H: Esteban López Figueroa.*p><*p>Grupo *I:&*nbsp;&*nbsp;Faustino Patiño *Barbeito.*p><*p>Grupo *J: Ernesto Roia Curral.*p><*p>Grupo *K: Manuel Adán Gómez.*p><*p>Grupo *L: Faustino Patiño *Barbeito.*p><*p>&*nbsp;*p> |