Educational guide 2015_16
Escola de Enxeñaría Industrial
Máster Universitario en Procesos de Deseño e Fabricación Mecánica
 Materias
  Novas Estratexias de Fabricación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Probas de tipo test Cuestionario con Preguntas tipo test de elección múltiple (resposta única) na que os fallos restan (a probabilidade de acertar).
Resultados de Aprendizaxe:
Con esta materia o alumno adquire coñecementos relativos ás necesidades, demandas e requisitos actuais de novas estratexias de Fabricación.
33.4 A1
A3
B1
C1
D6
Informes/memorias de prácticas Elaboración dun documento por parte do alumno no que se reflictan as características do traballo levado a cabo. Os alumnos deben describir as tarefas e procedementos desenvolvidos, mostrar os resultados obtidos ou observacións realizadas, así como a análise e tratamento dos datos. Habilitaranse exercicios na plataforma de *teledocencia para tal fin.
Resultados de aprendizaxe:
O alumno adquiere coñecementos e destrezas para dominar as aplicacións de cada unha das Tecnoloxías aplicadas para os requisitos actuais
33.3 A2
A4
B5
C2
C3
C4
D1
D7
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade presentada, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. Desenvolvidas ao longo de cada cuadrimestre como avaliación continua e poden incluír controis de asistencia e presencialidade que se poderán tomar como índices de realización das mesmas.
Resultados de Aprendizaxe:
O alumno adquire coñecementos e destrezas para dominar as aplicacións de cada unha das Tecnoloxías aplicadas para os requisitos actuais
33.3 A2
A3
B5
C2
C3
C4
D1
D7
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Compromiso ético:

Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. En caso
de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos
electrónicos non autorizados, por exemplo), considerarase que o alumno non
reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Dependendo do tipo
de comportamento non ético detectado, poderíase concluír que o alumno non alcanzou
as competencias necesarias para superar a materia.

Espérase do estudante un comportamento respectuoso, digno e de colaboración
co sistema docente, profesorado, coordinación e persoal de administración
e servizos do máster. Calquera cuestión debida á falta de comportamento
ético e digno dos estudantes poderá ter repercusión sobre a
avaliación da materia.

Tal e como se establece na memoria do título dentro do procedemento xeral para valorar o
proceso e os resultados: En cada materia o
profesor responsable asignará unha nota a cada estudante en función da
súa actitude e participación.

Para esta materia, en concreto, no
compoñente de execución de probas prácticas e no de informes, poderá ser considerada a presencialidade e para
iso teranse en conta as follas de firmas
dos estudantes nas sesións presenciais.

Publicarase
, en todo caso e en cada curso académico, unha rúbrica de avaliación
para aclarar como se poden agrupar e diseminar estas porcentaxes
para completar o despregamento da repartición do sistema
proposto na memoria do máster ás guías docentes de cada materia.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000