Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
C1 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: aspectos principais da terminoloxía química, nomenclatura, conversións e unidades |
C2 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: tipos de reacción química e as súas principais características asociadas |
C19 |
Aplicar os coñecementos e a comprensión á resolución de problemas cuantitativos e cualitativos de natureza básica |
D1 |
Comunicarse de forma oral e escrita en polo menos unha das linguas oficiais da Universidade |
D3 |
Aprender de forma autónoma |
D6 |
Manexar as matemáticas, incluíndo aspectos tales como análise de erros, estimacións de ordes de magnitude, uso correcto de unidades e modos de presentación de datos |
D7 |
Aplicar os coñecementos teóricos á práctica |
D9 |
Traballar de forma autónoma |
D12 |
Planificar e administrar adecuadamente o tempo |
D13 |
Tomar decisións |
D14 |
Analizar e sintetizar información e obter conclusións |
D15 |
Avaliar de modo crítico e construtivo o entorno e a si mesmo |