Estudo de casos/análises de situacións |
Formulación de un caso problemático: legislación y jurisprudencia aplicables, argumentaciones, soluciones. Fuentes utilizadas. Exposición y debates. |
10 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben responder de maneira directa e breve en función dos coñecementos que teñen sobre a materia. |
60 |
En primera convocatoria os alumnos poderán ser evaluados según dous métodos: EVALUACIÓN CONTINUA: Poderán ser evaluados conforme este método aqueles alumnos que hayan asistido como mínimo a un 80% das clases de grupo. Un 40% da nota será o resultado da sua asistencia e participación nos grupos, y o 60% restante será o resultado dun examen sobor o contido do programa, cunha parte das respostas cortas e outra de desenrrolo. OUTRO: Os alumnos que non podan ser evaluados según o método de evaluación continua (menos dol 80 % de asistencia e participación nos grupos) tendrán dereito a un examen final cuya nota constituirá a sua calificación. Tal examen constará de duas partes: unha teórica sobor o contido do programa (que representará o 70 % da nota do examen) , e unha parte práctica consistente na resolución dun caso práctico sobor o temario (que representará o 30 % da nota do examen). O mesmo sistema seguiráse en segunda convocatoria. A evaluación en segunda convocatoria dos alumnos que han seguido o método de evaluación continua, e non presentados ou calificados como non aptos na primeira convocatoria, realizarase mediante un examen final escrito de respostas curtas y unha larga sobor o contido da materia. Este examen representará o 60 % da calificación a que añadirase o resultado da calificación según a metodoloxía da evaluación continua que obtuviron y que conservarase hasta ista convocatoria. |
|