Guia docente 2023_24
Facultad de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Informática aplicada á xestión comercial
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo Neste apartado cualificásense os traballos realizados polos alumnos que se entregarán nos prazos fixados mediante as plataformas que se indiquen ao longo do curso. Devanditos traballos estarán formados por unha banda en soporte dixital (maquetación, desenvolvemento, etc) e outra parte de presentación mediante aplicacións cloud. 40 B1
C24
C26
D2
D8
Resolución de problemas e/ou exercicios Realizaranse de 2 probas (unha a mediados de cuadrimestre e outra a finais). Ditas probas conterán exercicios propostos polo profesor que se resolverán coa axuda do computador e serán entregados nas datas que se fixen por medio da plataforma Moovi.
A primeira proba puntuará o 25% e a segunda proba o 35%.
60 B1
C24
C26
D2
D8
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Lémbrase a todos os estudantes a prohibición do uso de dispositivos móbiles ou portátiles nos exercicios, prácticas e probas, en cumprimento do artigo 13.2.d) do Estatuto do estudantado universitario, relativo aos deberes dos estudantes universitarios, que establece o deber de "absterse". do uso ou cooperación en procedementos fraudulentos noprobas de avaliación, no traballo que se realice ou en documentos oficiais da Universidade.

Avaliación

O alumnado poderá elixir o sistema de avaliación que quere aplicar. De forma predeterminada, estás na avaliación continua, pero podes renunciar á avaliación continua para realizar un único exame global. O dito exame respectará o mínimo establecido na avaliación continua. A renuncia á avaliación continua podrá realizarse a través da plataforma Moovi ata o día anterior á realización da primeira proba avaliable ou mediante a renuncia autorizada pola facultade.

Avaliación continua

A avaliación componse de dous apartados principais: "Traballos" e "Resolución de problemas". O primeiro apartado desenvolvera-se ao longo do cuadrimestre, fundamentalmente nas horas asignadas á teoría, mentres co segundo apartado desenvolvera-se principalmente nas horas reservadas ás prácticas. 

  • Traballo (40%). 
  • Resolución de problemas (60%) por medios telemáticos na aula de informática ou CampusRemoto. Este apartado avalíase con dúas probas: Proba 1 e Proba 2. A primeira (Proba 1) terá unha ponderación do 25% e a segunda (Proba 2) terá unha ponderación do 35%. A data de ambas as dúas será comunicada ao alumnado ao comezo do cuadrimestre na plataforma Moovi. 

Para superar esta avaliación é necesario que o alumno obteña unha puntuación mínima do 50% damateria total, e tamén nos apartados "Traballo" e "Resolución deproblemas" é necesario obter unha puntuación mínima do 40% da puntuación máxima de tales probas. No caso de "Resolución de problemas" é necesario para cada unha das probas individualmente. Considérase condición desexable contar cun 80% de asistencia ás sesións fixadas para a media. Aqueles alumnos que optasen pola avaliación continua e suspenden unha parte, ou non acaden o mínimo, só asistirán coa parte suspensa.

Avaliación global



Para superar esta avaliación o alumno deberá obter unha puntuación mínima do 50% da materia total, e unha puntuación mínima do 40% da puntuación máxima de cada apartado. Este exame consta de dúas probas:

  • "Traballo" proba de preguntas curtas e preguntas de desenvolvemento (40%)
  •  "Resolución de problemas (60%)" por medios telemáticos na aula de informática ou Campus Remoto.

Os exames globais realizaranse na data fixada polo centro ao final do cuadrimestre e a súa puntuación será do 100%.

Participación en actividades complementarias

Sempre que o estudante teña superada a materia segundo os criterios descritos anteriormente, engadirase á cualificación que obtive-se un máximo de 1 punto pola participación en determinadas actividades externas que eventualmente teñan lugar durante o cuadrimestre no que se desenvolve a materia, e que o profesorado desta materia considere de interese. Poderán ser actividades organizadas polo centro, a universidade ou outras entidades, como visitas a empresas, charlas, mesas redondas, conferencias, obradoiros, seminarios, ou similares.

Para iso, o profesorado da materia comunicará previamente ao alumnado polos medios habituais (en horario de aula ou por Moovi) aquelas actividades nas que a participación supoña un incremento da nota. A participación en cada actividade será premiada con 0,25 puntos, e ata un máximo de 1 punto; En todo caso, a nota final da materia non poderá superar un máximo de 10. Se durante o cuadrimestre non se realizan actividades externas, o profesorado sumará o punto por asistencia a máis do 80% das sesións.

O alumnado deberá achegar un documento que acredite a súa participación en cada actividade da que queira que se contabilice nos prazos sinalados pola persoa coordinadora da materia. No caso de actividades organizadas polo centro, este será o encargado de recompilar a dita información e trasladala ao profesorado.

As datas dos exames oficiais pódense consultar na páxina web do centro: https://fcomercio.uvigo.es/

*Esta guía didáctica foi escrita orixinalmente en castelán e foi traducida a outros idiomas. Se houbese dúbidas de interpretación, consulte a súa versión en castelán.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000