Guia docente 2021_22
Escola Universitaria de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Socioloxía: Socioloxía do consumo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Recoñecer e analizar a dinámica das relacións sociais e as distintas realidades culturais que configuran o consumo, a sociedade de consumo e os estilos de vida. CG3
CG5
CG6
CE3
CE8
CE14
CT4
CT5
CT10
CT15
Comprender e analizar a evolución do consumo tendo en conta os cambios económicos, políticos,sociais e culturais. CG3
CG5
CG6
CE3
CE8
CE14
CT4
CT5
CT10
CT15
Saber recoñecer e avaliar as bases sociais e culturais do funcionamento dos mercados así como os estilos de vida e as prácticas de consumo, dende a perspectiva de xénero. CG3
CG5
CG6
CE3
CE8
CE14
CT4
CT5
CT10
CT15
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000