Guia docente 2024_25
Facultade de Comercio
Grao en Comercio
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe
Sinale B Código Coñecementos
  B1 Identificar e interpretar os conceptos fundamentais e a evolución da economía e da actividade empresarial dende unha triple perspectiva: crecemento económico, cambio estrutural e internacionalización
  B2 Interpretar as teorías que analizan a intervención do Estado en materia económica e os seus instrumentos: ingresos públicos, gasto público e política normativa
  B3 Interpretar a dimensión social da actividade económica, a dinámica das relacións sociais e as diferentes realidades culturais que configuran o comercio, a sociedade de consumo e os estilos de vida.
  B4 Definir os obxectivos, as funcións e as técnicas instrumentais dos distintos subsistemas das organizacións, así como as relacións entre eles desde a perspectiva de sistemas
  B5 Identificar os obxectivos, alcance e valor da función comercial de subministración e distribución, as súas interrelacións co resto dos subsistemas e o seu papel como intermediario da actividade comercial, co fin de deseñar estratexias de subministración e comercialización de bens e servizos, tanto a través de establecementos e a través das TIC
  B6 Interpretar a interrelación entre o marketing estratéxico e a xestión desde unha perspectiva de orientación ao mercado, así como a relación entre as organizacións e o seu contorno co fin de deseñar, a partir de conceptos e ferramentas de mercadotecnia, obxectivos e estratexias que se despregarán no plan integral de mercadotecnia.
  B7 Identificar e describir os procesos psicosociolóxicos a través dos cales as persoas aprenden, deciden, se comunican, xestionan as súas necesidades e relacións, negocian, compran, etc. co fin de desenvolver habilidades útiles no ámbito persoal e profesional
  B8 Identificar as institucións máis relevantes do dereito de sociedades mercantís e recoller, tramitar e interpretar os principais aspectos xurídico-empresariais
  B9 Coñecer a normativa que regula as relacións laborais e a seguridade social, adquirindo capacidade para informar e xestionar materias de traballo, contratación laboral e riscos para a saúde asociados ás tarefas, adquirindo capacidades e habilidades para a elaboración de nóminas, cotizacións sociais e liquidacións.
  B10 Describir e relacionar o papel socioeconómico do emprendedor e do xestor profesional, así como elaborar un plan de empresa
  B11 Identificar o tratamento xurídico dos tipos de contratos comerciais máis relevantes, así como os principios básicos da súa redacción e execución a través das distintas modalidades de cumprimento e pagamento.
  B12 Identificar os recursos informáticos dispoñibles para a internacionalización
  B13 Presentar as ferramentas e tecnoloxías de xestión da información empregadas na empresa
  B14 Definir o contorno de comercio electrónico, tecnoloxías e ferramentas dispoñibles e utilizables polas empresas para desenvolver a súa actividade comercial
  B15 Definir os conceptos e fundamentos e identificar os elementos que sustentan as relacións de intercambios económicos e financeiros relacionados coas decisións de investimento e financiamento.
  B16 Identificar as forzas e os procesos que determinan o funcionamento dos mercados
  B17 Describir e organizar información cuantitativa e cualitativa relativa a fenómenos e variables económicas para identificar a motivación e o sentido das políticas públicas.
  B18 Recoñecer as distintas formas de tratar e comunicar a información contable para facilitar a toma de decisións
Sinale C Código Habilidades
  C1 Recopilar, seleccionar e analizar información, documentación e outros instrumentos económicos, financeiros, xurídicos e sociais implicados no comercio interior e internacional, co fin de planificar a estratexia e a xestión operativa.
  C2 Desenvolver os coñecementos necesarios para formular e analizar información financeira relacionada coas combinacións de empresas
  C3 Interpretar o concepto de calidade e as súas implicacións no desenvolvemento de diferentes tarefas e funcións e a súa influencia na reputación comercial da organización, así como organizar e desenvolver sistemas de xestión e estándares de calidade
  C4 Analizar e interpretar a normativa tributaria que afecta ás operacións que realizan os distintos axentes económicos. Aplicar a normativa aos casos prácticos e identificar as súas consecuencias
  C5 Definir e aplicar métodos de investigación operativa cuantitativa para a toma de decisións no ámbito do comercio, así como o deseño e análise de enquisas mediante a mostraxe probabilística para a realización de estudos de mercado.
  C6 Identificar e operar con suxeitos colectivos no ámbito das relacións laborais, así como coas súas institucións básicas: liberdade sindical, negociación colectiva e dereito á folga
  C7 Utilizar, de forma oral e escrita, a lingua estranxeira elixida (inglés ou alemán) para aplicala en situacións profesionais e en particular nas actividades comerciais.
  C8 Discriminar e analizar a información relevante, en particular a relacionada con custos e ingresos para apoiar o proceso de toma de decisións na actividade económica.
  C9 Deseñar e organizar o sistema contable, así como aplicar as normas de recoñecemento e valoración co fin de xerar información útil para os usuarios externos e internos.
  C10 Identificar e resolver problemas modelables aplicados a situacións económicas e/ou financeiras mediante a aplicación de técnicas matemáticas adecuadas, así como interpretar os resultados.
  C11 Identificar e valorar os riscos inherentes ás actividades económicas e financeiras, especialmente os vinculados ás transaccións
  C12 Seleccionar e aplicar técnicas de investigación social para a análise da realidade co fin de orientar a estratexia comercial da organización
  C13 Utilizar as habilidades, actitudes e coñecementos persoais adquiridos no contexto académico mediante a simulación de situacións reais de exercicio profesional.
  C14 Identificar, interpretar e aplicar a normativa dos principais tributos que afectan ás operacións comerciais
  C15 Asociar a finalidade e as condicións dos programas públicos de promoción económica coa estratexia e as actividades da organización, así como aplicalas en apoio á estratexia empresarial.
  C16 Recopilar, interpretar e comunicar información económica sobre temas relevantes no marco do comercio
  C17 Elaborar un proxecto para integrar as TIC (Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) na actividade comercial dunha empresa
  C18 Elaborar plans de internacionalización e resolver as operacións e procedementos habituais do comercio exterior
  C19 Analizar e xestionar o conxunto de estratexias, aplicacións, datos, produtos, tecnoloxías e arquitecturas técnicas enfocadas á administración e creación de coñecemento nunha organización ou empresa.
  C20 Desenvolver estratexias e utilizar as TIC (Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) para localizar e acceder á información relevante para a toma de decisións, así como para xerar, difundir e compartir coñecemento.
Sinale D Código Competencias
  D1 Valorar as realidades económicas, xurídicas, sociais e culturais a interpretar, cunha visión global e multicultural, e decidir así estratexias e operacións empresariais.
  D2 Asumir responsabilidades e implicarse en tarefas laborais con comportamento ético para o traballo en equipo
  D3 Identificar as contribucións dos estudos de xénero a cuestións comerciais relevantes
  D4 Sabe distinguir, tanto en análises teóricas como en análises empíricas, os efectos das variables de sexo e xénero e o valor da igualdade.
  D5 Utilizar a linguaxe de forma inclusiva e non sexista
  D6 Capacidade para tomar decisións e resolver problemas
  D7 Habilidades de comunicación oral e escrita, tanto nas linguas oficiais da túa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés ou alemán).
  D8 Capacidad reflexiva sobre el propio trabajo
  D9 Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo
  D10 Capacidade para traballar en equipo e para asumir responsabilidades e implicarse no traballo
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000