Guia docente 2023_24
Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación
 Materias
  Sistemas de audio interactivo
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe (SI1.2): -> Describir a percepción humana do son e da imaxe baseándose no interface fisiolóxico e a psicoloxía da percepción. -> Comprender que é a calidade dun sistema de son e dun sistema de imaxe, especialmente no que respecta a a aplicación dos mesmos. -> Comprender que elementos inflúen na calidade audiovisual. -> Comprender as bases da audición e a visión en contornas tridimensionales, coa intención de xerar sensacións no oínte de posición espacial dos obxectos. -> Coñecer e comprender o funcionamento dos procesadores de rango dinámico, entendendo as distintas aplicacións que pode ter a variación do rango dinámico nunha cadea de audio. -> Aplicar técnicas de ecualización e outros procesados para distintas aplicacións de audio. -> Planificar e levar a cabo unha mestura de sons desde o punto de vista técnico, tanto unha mestura lineal como unha mestura gobernada por eventos, propia dos sistemas interactivos. -> Coñecer e comprender as propiedades que debe ter unha interface de usuario, especialmente no que se refire ao uso do son e a imaxe. -> Deseñar e levar a cabo unha contorna virtual nun motor gráfico, entendendo o proceso para realizar. B3
B5
B6
B12
C34
D3
Resultados de aprendizaxe Organizarse nun grupo de traballo para realizar un proxecto, incluíndo o seguinte: -> Capacidade técnica para recoller información, interpretar as especificacións técnicas do equipamento, discutir opcións e seleccionar unha combinación de equipos determinada . -> Elaboración de informes de progreso , actas de reunións e un informe técnico final. -> Desenvolvemento de reunións de traballo , debate dos resultados parciais e presentación oral do traballo final diante dun público esixente. -> Adaptación a novas contornas, funcións de xestión interna do grupo e resolución de conflitos. -> Interiorizar a importancia da relación humana co cliente, coidando as formas e mantendo un contacto fluido. B9
B12
C34
D3
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000