Guia docente 2013_14
Escuela de Ingeniería de Telecomunicación
Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación
 Materias
  Tecnoloxía multimedia e computer graphics
   Contidos
Tema Subtema
Síntese de imaxe por ordenador Descrición da matemática subxacente aos gráficos por computador.
Descrición da filosofía da electrónica asociada aos cartóns de procesamiento gráfico nos computadores.
Modelado 3D Familiarización con programas software de deseño 3D.
Comprensión das diferenzas entre diferentes aplicacións e as implicacións que estas diferenzas supoñen no aproveitamento dos deseños realizados. (Blender, Sketchup, Solid Works).
Mapeado de texturas e materiais; mapeado uv.
Formatos de ficheiros para contornas virtuais e xogos.
Animación 3D Animación sinxela de obxectos ríxidos (rotación, translación, escala). Iluminación de escenas e obtención de vídeos desas escenas. Animación realista (unha pelota botando)
Fundamentos da animación con esqueletos (animación de obxectos complexos; camiñar dunha persoa, etc).
Realidade Virtual, Realidade aumentada Descrición de aplicacións de realidade virtual e realidade aumentada.
Limitacións na sensorización necesaria para aplicacións de realidade virtual e aumentada.
Videoxogos Multidisciplinariedad na construción dun videoxogo.
Plataformas hardware para videoxogos. Plataformas software para a creación de videoxogos.
Modelo de negocio en empresas de videoxogos. (Play Station, Xbox, Laptops, Smartphones. Apple store, etc.)
Estudo de diferentes motores gráficos para videoxogos (libres e privativos)

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000