Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B4 |
Demostrar a habilidade de concibir, deseñar, implementar e adaptar un proceso substancial coa suficiente integridad intelectual |
B10 |
Traballar en equipo. |
B11 |
Aplicar os coñecementos á resolución de problemas concretos. |
B12 |
Adaptarse a novas situacións |
B13 |
Estudar dun modo auto-dirixido ou autónomo
|
C7 |
Coñecer o concepto, evolución e importancia do Marketing Responsable na estratexia empresarial |
D1 |
Difusión de resultados e conclusións dos estudos, a través de presentacións orais e escritas que aborden ideas relacionadas coa RSC na xestión integral da empresa |
D4 |
Reflexión sobre responsabilidades sociais e éticas |