Guia docente 2023_24
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas e Literaturas Oficiais: Castelán e Galego
 Materias
  Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Calificaranse as actividades realizadas na aula para realizar unha retroalimentación positiva e mediante un exame de tipo test comprobarase a consolidación das aprendizaxes 30 B1
B2
B10
C13
C19
C27
C31
Aprendizaxe baseado en proxectos Cada alumno presentará a programación dunha unidade didáctica.
Poderá elexir a temática e o curso de implementación.

Evaluación Contínua: 2 entregas 35%+ 35%
Entrega 1: Contextualización.
Justificación.Objetivos.Contenidos.Competencias.
Entrega 2:Metodología. Actividades. Temporalización.Evaluación.
Bibligrafía.Anexos.
70 B3
B4
B5
B6
B7
B10
C4
C9
C19
C20
C24
D1
D2
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Existen dúas modalidades de Avaliación: Contínua e Global de
carácter final.

Avaliación Contíuna: Traballo Tutelado, Aprendizaxe baseado
en proxectos, Asistencia a clase.

Avaliación Global: Traballo Tutelado, Aprendizaxe baseado en
proxectos.

A avaliación desta materia
desenvólvese en varios  niveis  e dimensións. Partindo
do marco xeral  das  competencias, é dicir, das
 capacidades, a avaliación tentará
recoller e valorar aqueles aspectos relacionados co alumnado respecto de: o campo dos
coñecementos, o campo dos
procedementos, o campo actitudinal
e campo relacional. Entendemos que  o equilibrio estará en
que  o alumnado sexa capaz de dominar estas catro grandes dimensións que  dalgunha forma  contribuirá a
que  se me for de maneira integral.
A avaliación está deseñada
en función  das  seguintes características: formativa, continua, integral e final. Por tanto, afecta a todo  o proceso de
ensino-aprendizaxe. A avaliación do
proxecto terá dous  aspectos: por
unha
banda a xustificación teórica dos distintos
elementos curriculares traballados e por outro  o seu
 deseño. Para
 avaliar o proxecto seguiranse as
seguintes normas:

 1.-
Utilización dos coñecementos dispoñibles nos documentos traballados
na aula  para contrastar as
propias ideas, apoialas e fundamentalas.Comprensión das  ideas básicas contidas
nos materiais utilizados e
analizados.

 2.- Expresar correctamente as
ideas
propias, argumentadas e
demostrar capacidade de escoita e
receptividade.

 3.- Crítica razoada de posicións e
feitos  fundamentados con argumentos utilizando un vocabulario técnico propio  da materia.

 4.- Claridade expositiva, habilidades de comunicación, estrutura da
presentación traballada na aula.

 5.- Estrutura lóxica das  ideas. 

6.- Utilización e manexo das  TIC.

 7.- Adecuación e coherencia entre
as actividades prácticas e os contidos teóricos.

 8.-
Calidade das  achegas e
expresións de ideas innovadoras, contribucións no traballo en
grupo, compromiso nas  diferentes tarefas.

 9.- Formulación dos obxectivos didácticos, adecuación a idade, o
tempo, etc.

 10.- Selección do tema, secuenciación dos contidos o longo da unidade didáctica, adecuación a
idade, o tempo, etc.

 11.- Selección das  actividades, creatividade na súa  elaboración,
adecuación a idade e
a temporalización..

 12.- Deseño innovador de recursos.

 13.-Seleccióndas
estratexiasdeavaliación:actividadesdeavaliación,tipos
etécnicasdeavaliación,deseñode instrumentos,etc

O seguimento dos grupos de traballo convértese nunha ocasión privilexiada para introducir, por parte da profesora, aspectos
actitudinais (cooperación, responsabilidade profesional, motivación polo traballo de
mestre, etc.). Do mesmo xeito,

nalgunhas fases do proxecto pídeselle ao alumnado
que  valoren o
seu  propio  traballo ( autoevaluación)
ou o traballo dos demais compañeiros ( coevaluación) para facer
 unha retroalimentación do proceso que  permita resolver os
erros  na aprendizaxe o antes posible.

 - Este
 mestrado ten
 a modalidade
de ensino presencial, polo tanto aasistencia a clase e a realización do traballo para a avaliación continua
éobrigatoria. Esta asistencia debe ser,
 alomenos, do 80 % estando admitidofaltar ao 20 % da presencialidade.

 - Os prazos das
 entregas das
 actividades, traballos,
etc.  serán comunicadospolo profesorado na clase e/ou  en Faitic e tamén é necesario cumprilos
para sercualificados na avaliación continua
ou final.

 - O alumnado
que  non supere a materia por avaliación continua terá unha proba de
avaliación, ao redor  dos contidos
nucleares da materia, na data marcada
no calendario do máster para os exámenes oficiais.  Cabe  resaltar que
 está proba
estará composta dun trabajo (70%) e un examen (30%),  tendo que  obtener alomenos o
50% da puntuación en cada unha para realizar o
cómputo. En caso  de superar unha das  probas da materia (traballo
ou exame) conservarase a
súa  calificación
dentro do mesmo curso
 académico, pero  na Acta académica figurará como  non superada e
colocarase a media resultante da puntuación global
 obtida (atendendo previamente a súa  espectiva ponderación).

Para a AVALIACIÓN GLOBAL o estudante presentará as mesmas actividades que durante a avaliación continua. 

Máis
información sobre o proceso de avaliación así como  sobre o
tipo de exame, as orientacións para a
realización do traballo, data de entrega, etc.  será facilitada baixo  demanda do alumnado
que  precise, ao non poder superar a
materia por avaliación contiua.

Na web do mestrado poden consultarse as datas do exame oficial: http://mpe.uvigo.es/index.php?lang=es

 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000