Educational guide 2023_24
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Formación Profesional. Sector Servizos
 Materias
  Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Actividades introdutorias Presentación da guía didáctica do módulo. 0 B1
B3
B4
B5
B6
B7
B10
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C8
C9
C10
C19
C29
D1
D2
D3
Lección maxistral Explicación dos contidos da materia en base a material dispoñible en FAITIC. 0 B1
B3
C6
Resolución de problemas Realizaranse en pequeno grupo e baixo a supervisión dos profesores. 20 B1
B3
D1
D2
D3
Aprendizaxe baseado en proxectos Elaboración dunha programación didáctica, desenvolvendo completamente un mínimo de 2 unidades didácticas. 40 B4
B5
B6
B7
B10
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C8
C9
C10
C19
D1
D2
D3
Presentación Exposición e defensa da programación didáctica elaborada e dunha das súas unidades didácticas 40 C29
D1
D2
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

AVALIACIÓN CONTINUA

Para acollerse á
avaliación continua anteriormente detallada será necesario asistir ás clases
alomenos un 80% do tempo presencial. Esta avaliación continua realizarase en
base aos seguintes criterios:

1. Participación nas actividades orais e realización escrita
de cuestións e exercicios propostos na aula (2 puntos)


2. Elaboración dunha programación didáctica (4
puntos). Dentro deste criterio considerarase:

2.1. Calidade da programación didáctica elaborada (2 dos 4 puntos)

 Valórase neste
apartado:

a) Identificación e contextualización.

b) Adecuación do currículo ás características do ámbito
productivo.

c) Táboa de UD con indicación dos RA ou CT
asociados así como unha breve descrición e temporalización.

d) Número de UD desenvoltas a maiores do mínimo establecido
de 2

e) Indicación dos mínimos e dos criterios de cualificación
coherente coas UD

f) Definición das actividades de recuperación do alumnado
que non supera as avaliacións paciais e/ou a avaliación final

g) Definición da proba do alumnado que perde o dereito á
avaliación continua.

h) Seguimento e avaliación da PD

i) Avaliación inicial

j) Medidas de reforzo educativo.

k) Educación en valores

l) Actividaes complementarias e extraescolares

m) Soporte da programación e corrección do formato

 

2.2. Calidade das unidades didácticas da programación elaborada (2 de 4 puntos)

 Valórase neste
apartado:

a) Obxectivos específicos e actividades asociadas

b) Contidos detallados das UDs

c) Criterios e instrumentos de avaliación

d) Metodoloxía explicitada a través da táboa de tarefas
asociada a cada actividade

 

3. Exposición oral da programación e unidade didáctica (4
puntos)

  Valórase neste
apartado:

a) Concrección e adaptación ao tempo dispoñible

b) Exposición de tódolos apartados do traballo exposto

c) Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto

d) Medios e TICs empregados

Será imprescindible
acadar un 40% da cualificación máxima nos apartados 2, 3 anteriormente
expostos para poder optar a unha avaliación positiva.


AVALIACIÓN GLOBAL

Aquel alumnado que non conte coa citada porcentaxe de
asistencia perde o dereito á avaliación continua, e aplicaráselle o procedemento de avaliación global que se rexerá polos seguintes criterios:

Criterios principais de cualificación: Tipo de instrumento ou proba (Ponderación)

1. Elaboración dunha programación didáctica (4 puntos). Dentro deste criterio considerarase:

1.1. Calidade dos apartados globais da programación didáctica elaborada (3 dos 4 puntos)

 Valórase neste
apartado:

a) A Identificación e contextualización.

b) Adecuación do currículo ás características do ámbito
productivo.

c) Táboa de UD con indicación dos RA ou CT
asociados así como unha breve descrición e temporalización.

d) Número de UD desenvoltas a maiores do mínimo establecido
de 2

e) Indicación dos mínimos e dos criterios de cualificación
coherente coas UD

f) Definición das actividades de recuperación do alumnado
que non supera as avaliacións paciais e/ou a avaliación final

g) Definición da proba do alumnado que perde o dereito á
avaliación continua.

h) Seguimento e avaliación da PD

i) Avaliación inicial

j) Medidas de reforzo educativo.

k) Educación en valores

l) Actividaes complementarias e extraescolares

m) Soporte da programación e corrección do formato


1.2. Calidade das unidades da programación didáctica elaborada (1 dos 4 puntos)

Valórase neste
apartado:

a) Obxectivos específicos e actividades asociadas

b) Contidos detallados das UDs

c) Criterios e instrumentos de avaliación

d) Metodoloxía explicitada a través da táboa de tarefas
asociada a cada actividade.

2. Exposición oral da programación e unidade didáctica (3 puntos)

Valórase neste
apartado:

a) Concrección e adaptación ao tempo dispoñible

b) Exposición de tódolos apartados do traballo exposto

c) Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto

d) Medios e TICs empregados

3. Exame tipo test de 30 cuestións relacionadas cos contidos
desenvoltos nas sesións lectivas (3 puntos)

Pregunta correctas....Cualificación

0.......................................0

1 a 4..................................1

5 a 8..................................2

9 a 12 ...............................3

13 a 17...............................4

18 a 20...............................5

21 a 22...............................6

23 a 24...............................7

25 a 26...............................8

27 a 29...............................9

 30....................................10

 

 Será imprescindible
acadar un 40% da cualificación máxima en cada un dos apartados anteriormente
expostos para poder optar a unha avaliación positiva.

 O alumnado que se
puido acoller ao sistema de avaliación continua na primeira convocatoria e deba
acudir á segunda convocatoria, deberá realizar as actividades pendentes de
superación.

 No caso de alumnado
que perdeu o dereito á avaliación continua e deba acudir á segunda
convocatoria, esta rexerase polo procedemento de avaliación global.

 Gardaranse as
cualificacións positiva acadadas na primeira convocatoria que se promediarán
coas obtidas nesta segunda, de acordo coas porcentaxes descritas anteriormente.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000