Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
|
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado como non especializado. |
|
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
Capacidade de organización e planificación no ámbito laboral e de traballo, nun ámbito multidisciplinar relacionado coa bioloxía e outros campos afíns. |
|
B2 |
Capacidade de lectura e análise de documentos científicos e de interpretar datos e informacións, extraendo o esencial do accesorio ou secundario, e de fundamentar debidamente as pertinentes conclusións. |
|
B3 |
Adquirir coñecementos xerais das materias básicas da bioloxía, tanto a nivel teórico como experimental, sen descartar unha maior especialización en materias que se orientan a un ámbito profesional concreto. |
|
B4 |
Capacidade para manexar ferramentas experimentais, incluíndo a instrumentación científica e informática, que apoien a busca de solucións a problemas relacionados co coñecemento básico da bioloxía e con aqueles propios dun contexto laboral. |
|
B5 |
Coñecer os niveis de organización dos seres vivos tanto dende un punto de vista estrutural (molecular, celular, orgánico) como funcional, observando as súas relacións co medio e con outros organismos, así como as súas manifestacións ante situacións de alteración ambiental. |
|
B6 |
Capacidade de aplicar os coñecementos de tipo biolóxico adquiridos na titulación nun ámbito profesional, expoñendo e argumentando as ideas de xeito claro, fundamentándoas na formación básica e especializada adquirida. |
|
B7 |
Saber recompilar información sobre temas de interese de ámbito biolóxico, analizala e emitir xuízos críticos e razoados sobre estes, incluíndo cando sexa precisa a reflexión sobre aspectos sociais e/ou éticos relacionados coa temática. |
|
B8 |
Capacidade para elaborar de forma autónoma un informe ou proxecto relacionado co ámbito biolóxico, proceder á súa presentación e saber defendelo nun contexto profesional no que se poñan de manifesto as competencias adquiridas na titulación. |
|
B9 |
Motivación para levar a cabo accións emprendedoras e innovadoras fundamentadas na formación adquirida nas materias do título, na aprendizaxe de temas actuais (investigación e desenvolvemento, medio, biomedicina, bioprodución, etc.) e no contacto co tecido empresarial a través das prácticas externas. |
|
B10 |
Desenvolver as capacidades analíticas e de abstracción, a intuición e o pensamento lóxico e rigoroso a través do estudo da bioloxía e as súas aplicacións. |
|
B11 |
Saber comunicar a todo tipo de audiencias (especializadas ou non) de xeito claro e preciso coñecementos, metodoloxías, ideas, problemas e solucións relacionadas con distintos ámbitos da bioloxía. |
|
B12 |
Capacidade para identificar as súas propias necesidades formativas no campo da bioloxía e en ámbitos laborais concretos, e de organizar a súa aprendizaxe cun alto grao de autonomía en calquera contexto. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Obter, manexar, conservar, describir e identificar espécimes biolóxicos actuais e fósiles |
|
C2 |
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. Realizar análises filoxenéticas e identificar as probas da evolución |
|
C3 |
Identificar, analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías |
|
C4 |
Isolar, analizar e identificar biomoléculas, virus, células, tecidos e órganos |
|
C5 |
Cultivar microorganismos, células, tecidos e órganos |
|
C6 |
Avaliar e interpretar actividades metabólicas |
|
C7 |
Manipular e analizar o material xenético e levar a cabo asesoramento xenético |
|
C8 |
Avaliar o funcionamento de sistemas fisiolóxicos interpretando parámetros vitais |
|
C9 |
Analizar e interpretar o comportamento dos seres vivos |
|
C10 |
Analizar e interpretar as adaptacións dos seres vivos ao medio |
|
C11 |
Tomar mostras, caracterizar, xerir, conservar e restaurar poboacións, comunidades e ecosistemas |
|
C12 |
Catalogar, cartografar, avaliar, conservar, restaurar e xerir recursos naturais e biolóxicos |
|
C13 |
Avaliar os impactos ambientais. Diagnosticar e solucionar problemas medioambientais |
|
C14 |
Realizar análises, control e depuración das augas |
|
C15 |
Describir, analizar, avaliar e planificar o medio físico. Interpretar a paisaxe |
|
C16 |
Cultivar, producir, transformar, mellorar e explotar recursos biolóxicos |
|
C17 |
Identificar e obter produtos naturais de orixe biolóxica |
|
C18 |
Producir, transformar, controlar e conservar produtos agroalimentarios |
|
C19 |
Identificar, xerir e comunicar riscos agroalimentarios e ambientais |
|
C20 |
Deseñar, aplicar e supervisar procesos biotecnolóxicos |
|
C21 |
Realizar e interpretar bioensaios e diagnósticos biolóxicos |
|
C22 |
Identificar, caracterizar e utilizar bioindicadores |
|
C23 |
Desenvolver, xerir e aplicar técnicas de control biolóxico |
|
C24 |
Deseñar modelos de procesos biolóxicos |
|
C25 |
Obter información, desenvolver experimentos e interpretar os resultados |
|
C26 |
Participar na dirección, redacción e execución de proxectos en bioloxía |
|
C27 |
Desenvolver e implantar sistemas de xestión e de control de calidade de procesos relacionados coa bioloxía |
|
C28 |
Impartir docencia e divulgar coñecementos relacionados coa bioloxía |
|
C29 |
Asesorar e peritar sobre aspectos científico-técnicos, éticos, legais e socio-económicos relacionados coa bioloxía |
|
C30 |
Supervisar e asesorar sobre todos os aspectos relacionados co benestar dos seres vivos |
|
C31 |
Coñecer e manexar instrumentación científico-técnica |
|
C32 |
Capacidade para coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios ou específicos |
|
C33 |
Capacidade para comprender a proxección social da bioloxía |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Desenvolver a capacidade de análise e síntese |
|
D2 |
Adquirir a capacidade de organizar e planificar as tarefas e o tempo |
|
D3 |
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita |
|
D4 |
Adquirir coñecementos de lingua extranxeira relativos ao ámbito de estudo |
|
D5 |
Empregar recursos informáticos relativos ao ámbito de estudo |
|
D6 |
Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas |
|
D7 |
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva |
|
D8 |
Desenvolver a capacidade de aprendizaxe autónoma |
|
D9 |
Traballar en colaboración ou formando equipos de carácter interdisciplinar |
|
D10 |
Desenvolver o razoamento crítico |
|
D11 |
Adquirir un compromiso ético coa sociedade e a profesión |
|
D12 |
Comportarse con respecto á diversidade e a multiculturalidade |
|
D13 |
Sensibilización polos temas medioambientais |
|
D14 |
Adquirir habilidades nas relacións interpersoais |
|
D15 |
Desarrollar a creatividade, a iniciativa e o espírito emprendedor |
|
D16 |
Asumir un compromiso coa calidade |
|
D17 |
Desenvolver a capacidade de autocrítica |
|
D18 |
Desenvolver a capacidade de negociación |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|