Guia docente 2015_16
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
 Materias
  Comunicación Non Verbal
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2015_16
Materia Comunicación Non Verbal Código V01M094V01111
Titulación
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Coordinador/a
Anaya Revuelta, Inmaculada
Correo-e ianaya@uvigo.es
Profesorado
Anaya Revuelta, Inmaculada
Rodríguez Fernández, Alfonso
Web http://faitic@uvigo.es
Descrición xeral Esta materia está orientada a que o alumno desenvolva os principios técnicos da comunicación eficaz e as claves da comunicación non verbal a nivel interpersoal como nas súas exposicións en público. O alumno aprenderá a tomar conciencia dos hábitos posturais e a explorar as posibilidades expresivas do corpo; aprenderá a adestrar a voz mediante técnicas de emisión e proxección vocal e a analizar e a manexar o espazo de acción e a posta en escena durante unha presentación. Recoñecerá e manexará axeitadamente os sinais non verbais en ámbitos comunicativos concretos: presentacións, negociacións, entrevistas de traballo, etc.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000