Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
C1 |
Dominio de linguas estranxeiras |
C2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
C3 |
Dominio da lingua propia, escrita e oral |
C4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
C8 |
Destreza para a procura de información/documentación |
C9 |
Coñecemento dos aspectos económicos e profesionais |
C14 |
Dominio de ferramentas informáticas |
C28 |
Posuír unha gran competencia sociolingüística |
D1 |
Comunicación oral e escrita na lingua propia. Prestarase especial atención ao coñecemento e correcto uso das 2 linguas cooficiais da Comunidade Autónoma de Galicia |
D2 |
Coñecemento dunha segunda e unha terceira lingua estranxeira |
D5 |
Coñecementos de informática aplicada |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D7 |
Toma de decisións |
D8 |
Compromiso ético e deontolóxico |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Adaptación a novas situacións |
D17 |
Comprensión doutras culturas e costumes |