Desenvolver as destrezas de comprensión e expresión oral e escrita en inglés a nivel avanzado |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A4 A8 A18 A24 A30
|
B2 B10 B15 B22 B23
|
Fomentar a aplicación práctica dos coñecementos gramaticais e léxicos ó analise, creación e revisión dunha gran variedade de textos escritos en inglés |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A11 A18 A22 A27 A30 A32
|
B2 B6 B8 B9 B10 B14 B16 B17 B18 B19 B22 B23
|
Estimular a autonomía dos alumnos para sintetizar unha gran variedade de textos orais e escritos en inglés |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A10 A12 A17 A18 A22 A24 A25 A27 A30
|
B2 B5 B6 B7 B8 B9 B14 B15 B17 B18 B19 B22
|
Desenvolver a comprensión de aspectos socioculturais fundamentais das distintas culturas de habla inglesa e comparalos cos do ambito cultural do estado español. |
|
A1 A2 A12 A25 A27 A30 A32
|
B1 B2 B9 B10 B11 B17
|