(*)Desenvolver as destrezas de comprensión oral e escrita e de expresión escrita e oral |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A1 A4 A8 A18 A24 A30
|
B2 B10 B15 B22 B23
|
(*)Capacitar aos alumnos para sintetizar e extraer a información principal e secundaria dunha amplia variedade de textos orales e escritos en inglés |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A1 A2 A4 A11 A18 A22 A27 A30 A32
|
B2 B6 B8 B9 B10 B14 B16 B17 B18 B19 B22 B23
|
(*)Estimular a autonomía dos alumnos na selección de ferramentas bibliográficas en inglés básicas para á localización de información, consultas e resolución de problemas |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A1 A2 A4 A10 A12 A17 A18 A22 A24 A25 A27 A30
|
B2 B5 B6 B7 B8 B9 B14 B15 B17 B18 B19 B22
|
(*)Desarrollar la comprensión de aspectos *socioculturais fundamentales de las distintas culturas de *habla inglesa y compararlos con los del *ambito cultural del estado español. |
|
A1 A2 A12 A25 A27 A30 A32
|
B1 B2 B9 B10 B11 B17
|