Resolución de problemas de forma autónoma |
Puntuación dos traballos e exercicios entregados durante o curso. |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
|
C1 C3 C10 C12 C18 C24
|
D1 D5 D6 D10 D15 D23
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
2.Segundo exame escrito que versará sobre os contidos léxicos e gramaticais da segunda parte do curso.
Puntuación: 40% do total da materia.
Ademáis: proba oral de apoio en casos puntuais que o requiran para poder avaliar convenientemente dita competencia (avaliación única y outros casos). |
40 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
|
C1 C3 C10 C12 C18 C24
|
D1 D5 D6 D10 D15 D23
|
PRIMEIRA EDICIÓN DE ACTAS A avaliación e conseguinte cualificación do traballo do alumnado levarase a cabo cun procedemento de avaliación continua de acordo coas metodoloxías e porcentaxes descritas máis arriba. Para obter o 20% (máximo) establecido para os traballos de aula, atenderase a participación regular e activa na aula, coa entrega de traballos e á valoración da calidade dos mesmos. As probas escritas realizaranse nas datas fixadas polo profesorado da materia. A nota final da parte escrita resultará de hallar a nota media entre ambas probas.
O alumnado que non se acolla ao sistema de avaliación continua e escolla a avaliación única deberá realizar e superar un único exame escrito final sobre os contidos da materia, que se realizará na data oficial fixada no calendario aprobado pola Xunta da FFT, e máis outro oral noutra data concertada co profesorado para superala: la nota final resultará da nota media obtida en ambas probas.
Tanto no caso da avaliación continua, como da avaliación única, a nota dos exames -escritos e oral- non deberá ser inferior a 5 en cada una das probas para superar a materia. Para poder presentarse á proba oral na avaliación única é necesario ter alcanzado un mínimo de 5 en cada una das dúas probas escritas.
SEGUNDA EDICIÓN DE ACTAS (XULLO)
Exame teórico-práctico escrito dos contidos do curso polo 100% da cualificación, que se realizará na data fixada no calendario de exames aprobado pola Xunta de FFT.
ADVERTENCIA: En calquera das convocatorias de exames, o profesorado pode esixir a realización dunha proba oral a aquel alumnado da avaliación continua que, segundo o seu criterio razoado, non demostrara suficiente competencia na materia. |