Coñecer a base tecnolóxica e aspectos básicos dos procesos de fabricación |
|
|
|
|
Coñecemento dos referentes teóricos, históricos e culturais que subxacen na cultura androcéntrica. |
A1 A3
|
B2 B10 B11
|
C169
|
|
Coñecemento, comprensión e apreciación positiva das aportacións realizadas polas mulleres á historia, ás literaturas e ás culturas anglófonas. |
A3
|
B2 B10
|
C171 C175 C183
|
|
Identificación de situacións de desigualdade de xénero nos textos. |
A3
|
B7 B10 B11
|
C172 C175
|
|
Realización de estudos da literatura desde a perspectiva de xénero. |
A5
|
B2 B3 B8 B9 B10
|
C167 C168 C169 C170 C183
|
|
Participación en debates e actividades en grupo, amosando un pensamiento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respetuosos, e acosando actitudes de tolerancia cara a diversidade social e cultural nos países de mala inglesa, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
A4
|
B7
|
C171 C173 C175 C183
|
|
Participación na construción dunha sociedade máis igualitaria desde o punto de vista de xénero. |
A4 A5
|
B2 B10 B11
|
C173 C175 C183
|
|