Identificar as principais achegas teóricas nos distintos ámbitos xeográficos, sociais e culturais da literatura do primeiro idioma estranxeiro, desde unha perspectiva que teña en consideración os valores democráticos, de igualdade social, de xénero, raza e orientación sexual, así como dunha cultura para a paz. |
|
A2 A10 A11
|
B3
|
Sintetizar, relacionar e describir as literaturas da primeira lingua estranxeira mediante o estudo dun certo número de autoras/es e textos de distintos ámbitos culturais e sociais, períodos, xéneros e movementos. |
|
A3 A10 A11 A13
|
B2 B3
|
Construír argumentos sólidos sobre os temas e textos a estudar, seguindo as convencións académicas, empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos, facendo uso dos recursos máis apropiados, e expresando oralmente e por escrito esa reflexión crítica. |
|
A6 A7 A8 A9 A11 A12
|
B2 B4 B5
|
Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos, e amosando actitudes de tolerancia cara a diversidade social e cultural nos países da primeira lingua estranxeira, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A8 A9 A10 A11 A12
|
B4 B5
|