AVALIACIÓN
CONTINUA E GLOBAL A priori
enténdese que todo o estudiantado segue a avaliación continua cuxo compromiso
adquírese coa participación nas actividades de avaliación. Aquela persoa que
desexe presentarse a unha única proba na data oficial (avaliación GLOBAL)
ten que comunicalo conforme indica a normativa durante o primeiro mes dende que
comeza o curso. A avaliación GLOBAL constará dunha proba final xeral coa que é posible medir todas as competencias, por iso a proba será diferente a
do alumnado de avaliación continua. A cualificación
final do alumnado de avaliación continua será a media das cualificacións
acadadas nas actividades realizadas nos Grupos Reducidos (60% da nota final) e
no exame final. Para calcular a nota media é obrigatorio acadar unha puntuación
mínima de 4 puntos nas actividades dos Grupos Reducidos e no exame. Se nalgunha
destas partes non se chega aos 4 puntos a nota que constará na avaliación
será suspenso coa nota numérica que corresponda una vez obtida a media entre
ambas partes, agás no caso de ser superior a 5 na que se outorgará unha
puntuación de 4,9 A persoa non se
presente ao exame constará como Non Presentado, aínda que entregara actividades
de avaliación continua. Respecto ás
actividades realizadas nos Grupos Reducidos a ponderación repártese do seguinte
modo: - Dossier (10%) primeira actividade - Estudio de caso (30%): consta dunha primeira ficha de traballo de investigación (actividade 2: 10%), a revisión e cualificación xustificada de propostas doutros compañeiros (actividade 3: 5%) e a autocorrección da propia ficha (actividade 4: 15%) que se entregou como actividade 2 tendo en consideración as indicacións recibidas e o aprendido a través do exercicio de ler e correxir fichas de investigación (actividade 3). - Traballo
tutelado (20%): consiste na elaboración dun informe no que será posible avaliar unha parte de análise individual ponderado en 10% (incluido no anexos) e outra grupal ponderado noutro 10%. A asistencia ás clases, así como a actitude, boa disposición e participación nas mesmas terase en conta positivamente para a calificación e matrícula de honra. APRENDIZAXE BASEADO EN PROXECTOS De forma voluntaria o alumnado pode sustituir a metodoloxía/proba "traballo tutelado" por "aprendizaxe baseado en proxectos". En lugar de analizar materiais proporcionados por unha entidad externa, serán creadores do material ao realizar traballo de campo. Esta metodoloxía suporá o 20% da nota final.
CONVOCATORIA
EXTRAORDINARIA Durante o mesmo
curso académico, manteranse as notas das probas superadas na primeira
convocatoria (ordinaria) para a segunda convocatoria (extraordinaria). Poden
facerse entregas de probas non realizadas ou suspensas, agás aquelas que se
realizasen na aula, e non sexa posible a recuperando da puntuación relativa á participación e
asistencia. |