Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B1 |
Coñocer o vocabulario e os fundamentos conceptuais do deseño de moda |
B2 |
Coñecer o medio do deseño de moda no contexto cultural contemporáneo dende as ciencias humanas e sociais, baixo unha perspectiva histórica e crítica |
B3 |
Capacidad para comprender en profundidad el contexto social y cultural en que tendrá lugar la práctica artística o profesional |
B4 |
Capacidade para aplicar os coñecementos e habilidades adquiridas e resolver problemas nun entorno interdisciplinar do deseño de moda |
B8 |
Capacidade de adaptación aos cambios tecnolóxicos e de adopción de recursos novedosos no ámbito do deseño de moda |
B9 |
Capacidade de desenvolver unha gramática visual clara e innovadora |
B10 |
Capacidade de aprendizaxe, curiosidade e iniciativa para a adquisición de novos coñecementos e habilidades |
C2 |
Ser capaz de identificar problemas que se poidan resolver mediante o deseño, plantexalos como problema de deseño, propor un concepto e decidir criterios de formalización, elexindo os materiais a cada caso. |
C3 |
Ser capaz de comprender e comunicar visualmente a información, dominar as técnicas de exposición gráfica de proxectos de deseño |
C4 |
Capacidade de aplicar sistemas de representación gráfica usados no deseño de moda |
D1 |
Capacidade para a comunicación oral e escrita, tanto na propia lingua como en outras |
D2 |
Capacidade de análise, organización e planificación |
D3 |
Capacidade de liderazgo, iniciativa e espíritu emprendedor |
D4 |
Capacidade de razoamento crítico e autocrítico |
D5 |
Capacidade para a análise e a resolución de problemas, de adaptación a novas situacións e de toma de decisións de xeito creativo e innovador |
D10 |
Capacidade de comunicación necesaria para establecer redes de contactos nacionais e internacionais |
D12 |
Capacidade de comprensión e desenvolvemento dos aspectos de usabilidade, acesibilidade e deseño para todos |