Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B1 |
Coñocer o vocabulario e os fundamentos conceptuais do deseño de moda |
B7 |
Capacidade de comprensión e adaptación ante os cambios rápidos do entorno e da propia disciplina |
C5 |
Comprensión do valor semiolóxico dos produtos e servizos, en relación aos contextos sociais aos que se destinan, e familiarizarse coas disciplinas que os estudan |
C7 |
Capacidade para desenvolver un pensamento crítico ante as prácticas, tendencias e resultados do deseño de moda, desenvolvendo un criterio persoal fundamentado |
C8 |
Coñecer as tendencias sociais e da industria da moda |
D1 |
Capacidade para a comunicación oral e escrita, tanto na propia lingua como en outras |
D2 |
Capacidade de análise, organización e planificación |
D4 |
Capacidade de razoamento crítico e autocrítico |
D8 |
Capacidade para o traballo, aprendizaxe e xestión da información de xeito autónomo |