Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Tendencias do sector
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2021_22
Materia Tendencias do sector Código P04M082V11113
Titulación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Coordinador/a
Badenes Plá, Vicente
Correo-e vbadenes@uvigo.es
Profesorado
Badenes Plá, Vicente
Fernández Paradas, Antonio
Pérez Seoane, Jesús
Web http://masterdirecciondearte.webs.uvigo.es
Descrición xeral A materia Tendencias *contextualiza a contorna e achega unha visión *panorámica do contexto en que ten lugar a actividade publicitaria. Para un experto en comunicación e, en concreto, para un director de arte, é fundamental estar ao tanto do que sucede no espazo e tempo concretos. Tanto o aquí &*amp; agora concreto, como a previsión do que sucederá no futuro, a todos os niveis: local, nacional e global. Tendencias analiza o contexto para proporcionar orientación, inspiración e enfoque. Por unha banda, a nivel máis xeral, revisa as principais tendencias sociais, económicas, ambientais, legais, culturais e tecnolóxicas. Por outro, a un nivel máis concreto, analiza as tendencias que afectan directamente ao mercado publicitario a distintos niveis: desde ferramentas de comunicación (redes, *influencers, *big data *DOOH, *RTB ou *podcast, *p.*ej), a *targets (Xene *Z, *Millenials, *Seniors, tribos, *etc…) pasando por tendencias do mundo laboral, o consumo, os medios ou as novas tecnoloxías (5*G, *VR, *IA, Internet *of *things, *etc…). Tendencias é por iso unha materia transversal, conectada con todas as materias do Máster e que permite ao alumno entender os aspectos da macro e *microentorno que debe ter en conta para a súa desempeño laboral
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000