Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Tendencias do sector
   Contidos
Tema Subtema
Tendencias xerais do *macroentorno -Económicas -Políticas -Sociais -Culturais -Legais -Globais *vs Locais -Sustentabilidade: *ODS
Tendencias transversais -Tecnolóxicas -Dixitais
Tendencias específicas -Sectoriais: marcas anunciantes, Axencias e medios de comunicación -De Creatividade, Deseño e Dirección de Arte -*Targets: Xeracións *X, E, *Z, *Milleniasl, *seniors. Tribos. -Ferramentas: redes, *Influencers, Audio &*amp; Vídeo Dixital, *DOOH, *eCommerce, *eSports, etc... -Valores, estilos de vida, comportamentos -Xeográficas: España &*amp; Galicia -Sectoriais: Moda, Urbanismo, Alimentación, lecer &*amp; entretemento, Traballo, Transporte. -Empresarial: *RSC, propósito, ética, sustentabilidade.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000