Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Teorías do deseño e a creatividade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Coñecer os conceptos principais, teóricos e prácticos, das representacións visuais, o seu significado e o seu xeito de comunicar realidades e ideas. CB1
CB2
CB3
CB4
CB5
CG5
CE3
CE4
CT4
Aplicar as técnicas de análise e interpretación de imaxes visuais á comunicación publicitaria. CB1
CB2
CB3
CB4
CB5
CG1
CG2
CG5
CE1
CE3
CE4
CE6
CT4
Identificar, describir e diferenciar as principais teorías, escolas e tendencias artísticas e gráficas que alimentan á publicidade. CB1
CB2
CB3
CB4
CB5
CG5
CE1
CE4
CE5
CT4
Coñecer, comprender e saber aplicar fórmulas, técnicas e estratexias creativas no campo da publicidade. CB1
CB2
CB3
CB4
CB5
CG1
CG2
CG5
CE1
CE2
CE6
CE10
CT1
CT4
Asimilar os conceptos básicos empregados no deseño gráfico, a teoría xeral da imaxe e a creatividade publicitaria como solucións creativas de comunicación. CB1
CB2
CB3
CB4
CB5
CG1
CG2
CG5
CE1
CE2
CE10
CT1
CT4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000