Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Teorías do deseño e a creatividade
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os conceptos principais, teóricos e prácticos, das representacións visuais, o seu significado e o seu xeito de comunicar realidades e ideas. A1
A2
A3
A4
A5
B5
C3
C4
D4
Aplicar as técnicas de análise e interpretación de imaxes visuais á comunicación publicitaria. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B5
C1
C3
C4
C6
D4
Identificar, describir e diferenciar as principais teorías, escolas e tendencias artísticas e gráficas que alimentan á publicidade. A1
A2
A3
A4
A5
B5
C1
C4
C5
D4
Coñecer, comprender e saber aplicar fórmulas, técnicas e estratexias creativas no campo da publicidade. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B5
C1
C2
C6
C10
D1
D4
Asimilar os conceptos básicos empregados no deseño gráfico, a teoría xeral da imaxe e a creatividade publicitaria como solucións creativas de comunicación. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B5
C1
C2
C10
D1
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000