Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Prácticas en Empresas
   Competencias
Código Descrición Tipoloxía
CE7 Coñecemento da dirección de arte en publicidade como unha disciplina profesional autónoma.
  • saber
CE8 Coñecemento das técnicas e procesos creativos publicitarios, tanto a nivel teórico como práctico.
  • saber
CE9 Coñecemento e identificación de recursos, elementos, métodos e procedementos utilizados en todo proceso de creatividade publicitaria.
  • saber
CE10 Capacidade teórico-práctica na creación, elaboración e desenvolvemento dun orixinal publicitario no marco dunha estratexia corporativa global.
  • saber
CE11 Coñecementos básicos para situar a actividade publicitaria nun contexto de competencia local, nacional e internacional, incidindo na importancia das técnicas creativas como un activo publicitario diferencial.
  • saber
CE12 Capacidade e habilidade para crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario.
  • saber facer
CE13 Capacidade para concibir, producir e deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria.
  • saber facer
CE14 Capacidade para escribir textos publicitarios con fluidez, e adecuación ás necesidades creativas dunha mensaxe.
  • saber facer
CE15 Capacidade de adaptarse ás esixencias creativas dos clientes que requiren a contratación dun servizo publicitario.
  • saber facer
CE16 Capacidade para adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos.
  • saber facer
CE17 Capacidade para adaptar un orixinal publicitario ás necesidades creativas e de produción de cada un dos medios publicitarios.
  • saber facer
CE19 Capacidade para coordinar equipos e liderar a creación de campañas publicitarias desde o punto de vista creativo.
  • saber facer
CT2 Capacidade de traballar de forma autónoma como creativo publicitario (nas súas máis diversas acepcións) unha vez finalizado e superado o curso de posgrao.
  • Saber estar / ser
CT3 Capacidade para asumir riscos temáticos e ideas innovadoras na fase de creación e desenvolvemento de contidos publicitarios para distintos medios e soportes.
  • Saber estar / ser
CT4 Práctica sistemática de autoavaliación crítica de resultados: valoración da importancia de corrixir os erros cometidos no proceso creativo.
  • Saber estar / ser
CT5 Habilidade para a organización e temporalización das tarefas de cara a cumprir os prazos de entrega dos orixinais de acordo cunha estratexia publicitaria determinada.
  • Saber estar / ser
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000