Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Bibliografía. Fontes de información
AMORÓS, Anna/ COMESAÑA, Patricia, El cine de animación, transmisor de marcas y valores culturales, Historia y Comunicación Social. Nº 18: 75-85.,
AMORÓS PONS, Anna, Relaciones entre cine y publicidad. Aportaciones y reflexiones a la investigación. En: Cinema, Publicitat i Turisme. (ed. R. Girona), pp. 37-63, Documenta Universitaria,
AMORÓS PONS, Anna, Conferencia (on line): Relaciones entre cine y publicidad. Enlace: http://diobma.udg.edu/handle/10256.1/2303, Universitat de Girona,
AMORÓS PONS, Anna (Editora), Obradoiros de Cine Clásico, Tórculo Edicións / Asociación Galega de Guionistas.,
AMORÓS, Anna y COMESAÑA, Patricia, Cine y Publicidad: la imagen cinematográfica como soporte publicitario en los dibujos animados, ÁMBITOS. Nº 28: 95-106,
AMORÓS, Anna e MARTÍNEZ, Sandra, O cine na publicidade. Modalidades e técnicas na creación publicitaria., Tórculo Edicións,
AMORÓS, Anna / NOGUEIRA, Xosé (Editores.)., Xéneros cinematográficos?.Aproximacións e reflexións, Santiago de Compostela: USC / Asociación Galega de Guionistas.,
GUBERN, Román., Historia del cine., Lumen,
BIBLIOGRAFÍA ESPECÍFICA DOS CONTIDOS DA MATERIA

1. CINE & PUBLICIDADE:

AMORÓS PONS, Anna

(1995) “Muller e mass media: receitas máxicas para fabrica-los encantos”. En: Cadernos de Psicoloxía, Nº 18, pp. 29-33. Santiago de Compostela: Colexio Oficial de Psicólogos de Galicia.

(1996) “Muller e publicidade: Como parecer unha deusa no mundo dos humanos”. En: Andaina, Nº 14, pp. 14-17. Santiago de Compostela: Revista Galega de Pensamento Feminista.

(1997) “A pervivencia dos Olimpos de Hollywood na publicidade”. En: Andaina, nº 18, pp. 38-43.

(1999) “La imagen cinematográfica como soporte publicitario. Aproximación histórica al fenómeno desde Galicia”. En: VV.AA. La publicidad en televisión. Pontevedra: Diputación.

(2000) "A Revista El Hogar y La Moda, espello da unión entre a Arte e a Publicidade". En: Andaina, nº 25, pp. 35-40.

(2001)“O uso da imaxe cinematográfica como promoción publicitaria entre as dúas Galicias Atlánticas”. En: Un século de estudios galegos: Galicia fóra de Galicia (Editor  Dieter Kremer). A Coruña / Trier: Ediciós do Castro – Galicien Zentrum der Universität Trier. 2 vol. Tomo  II, págs. 999 -1.007.

(2001) “Informe sobre a profesionalización da muller no sector publicitario en Galicia”. En: Andaina, nº 28, pp. 44 – 49.

(2002) “Como un tren de sombras...a verdade ou mentira da re-presentación das stars”. En: Andaina. Nº 31: 41-43.

(2006) "Los arquetipos cinematográficos, modeos para la publicidad y creadres de valores sociales". En: Youth, Brands and Lifestyles. Porto: Fernando Pessoa, pp. 309-316.

(2008) “Corpos de sedución. A imaxe da muller na publicidade e a citación posmoderna”.En: SEMATA. Ciencias Sociais e Humanidades. Nº 20 “En femenino. Voces, miradas, territorios” (Ed. Vilarino, M.,Rey, O., Sánchezas, R.). Dir. Justo Beramendi. Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico.

(2010) “Cine y Publicidad. Mitos y Arquetipos”. En: VV.AA. Estudios de Comunicación y Protocolo I (Ed. Fernando Ramos). Vigo: Vicerrectorado de Formación e Innovación Educativa de la Universidad de Vigo, pp. 853-875.

(2010) “La imagen visual de las compañías cinematográficas de Hollywood: las majors”. En: VV.AA. Estudios de Comunicación y Protocolo I (Ed. Fernando Ramos). Vigo: Vicerrectorado de Formación e Innovación Educativa de la Universidad de Vigo, pp. 887-899.

2. PUBLICIDADE NOS EVENTOS CINEMATOGRÁFICOS (PROTOCOLO CEREMONIAL):

AMORÓS, Anna y COMESAÑA, Patricia

(2013b) El cine de animación, transmisor de marcas y valores culturales. En: Historia y Comunicación Social. Vol. esp. Nº 18: 75-85.

 (2013a) El audiovisual gallego en los Premios Maestro Mateo. Protocolo en la ceremonia. En: Revista Orbis, Nº, 26,pp.74-96. Enlace: http: www.revistaorbis.org.ve 

 (2012) Las relaciones públicas como estrategia de comunicación en los eventos cinematográficos: los Premios Goya. En: Revista Internacional de Relaciones Públicas. Vol. II, Nº 3, pp. 113-130. Enlace:http: www.revistarelacionespublicas.uma.es  Conferencia (Uvigo-TV):http://tv.uvigo.es/video/72310.html 

(2011) Relaciones Públicas y Protocolo en los Premios Cinematográficos. La Ceremonia de los Oscar. En: Revista Icono 14, Nº A6, pp.655-668. Enlace:  http://www.bubok.es/libros/202808/actas-6-VI-Congreso-Internacional-de-Investigacion-y-Relaciones-Publicas  Conferencia (UvigoTv): http://tv.uvigo.es/video/23064.html


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000