BLOQUE 2.TEÓRICO.
Tema 2. Imaxe cinematográfica vs. Imaxe publicitaria.
|
2.1. A imaxe cinematográfica como soporte publicitario. Evolución histórica. |
BLOQUE IV. RELACIÓNS ENTRE CINE E PUBLICIDADE.
Tema 4. Cine e Publicidade
|
4.1. Visión desde a história: A publicidade no cinema (1895-)
4.2. Visión desde a estratexia publicitaria: Modalidades de inserción do cinema.
4.3. Visión desde a creatividade: O cinema na publicidade
4.3.1. O arquetipo do star system cinematográfico na publicidade.
4.3.2. A imitación do cinema na publicidade.
4.3.3. A incorporación de imaxes do cine na publicidade.
4.3.4. A escenificación cinematográfica na publicidade.
4.3.5. A utilización de estrelas na publicidade.
|
BLOQUE 6. CINE E RELACIÓNS PÚBLICAS ESPECIALIZADAS.
Tema 6. O protocolo ceremonial.
|
6.1. Os Eventos Cinematográficos: A publicidade na Ceremonia de Entrega de Premios. |