Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Describir a evolución histórica da imaxe cinematográfica como soporte publicitario. C1
Identificar as tipoloxías publicitarias e as súas características no medio cinematográfico C3
Identificar, na teoría e na práctica, as modalidades de inserción do cinema na publicidade e da publicidade no cinema C4
Recoñecer (na linguaxe audiovisual, técnicas de dirección, construción de relatos, etc.) obras cinematográficas e as súas influenzas na realización de cinema publicitario para distintos soportes e medios C11
Extrapolar as técnicas de dirección cinematográfica, de diferentes escolas e directores, a producións publicitarias para medios audiovisuais tradicionais e novos soportes C12
Analizar as estratexias de comunicación publicitaria na imaxe cinematográfica B2
Demostrar capacidade de análise, síntese e xuízo crítico A3
Administrar o tempo e organizar adecuadamente e con eficacia as tarefas encomendadas D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000