Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria na web e multimedia
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Machado, Carolina & Davim, Paulo, MBA: Theory and Application of Business and Management Principles, Springer, 2016, Mejía Llano, J. C., La Guía Avanzada Del Community Manager, Anaya Multimedia, 2015, Madrid
Sanagustín, Eva, Marketing de contenidos, Anaya Multimedia, 2013,
Bibliografía Complementaria Anderson, Christoffer et Alt., Mobile Media Applications – from concept to cash, Wiley, 2006, Berners – Lee, Tim, Weaving the web. The past, Present and Future or the World Wide Web, Orion Business Book, 1999, Bentley, F and Barrett, E, Building Mobile Experiences, Mit Press. USA, 2012, Chaleat, Philippe –Charnay, Daniel, HTML y la programación de servidores, Eyrolles. Ediciones gestión, 2000, Dotras, Alberto, Social Media. Herramientas Y Estrategias, Ra-Ma, 2016, González de la Garza, Luis Miguel, Redes sociales, instrumentos de participación democrática. Análisis de las tecnologías implicadas y nuevas tendencias, Editorial Dykinson, S.L, 2015, Kawasaki, G. & Fitzpatrick, P., El Arte Del Social Media, Anaya Multimedia, 2016, Madrid
Klopfer,E and Haas, J, The More We Know NBC News, Educational Innovation, a, Mit Press. USA, 2012, Kraut, R.E. and Resnick,P, Building Successful Online Communities Evidence-Based Social Design, Mit Press. USA, 2012, Lovett, J., Social media metrics secrets, John Wiley & Sons, 2011, McConnell, Steve, Software Project Survival Guide, Microsoft Press, 2000, Monk, C, Designing Business” Multiple Media, Multiple disciplines., Adobe Press, 1996, Murray, J, Inventing the Medium” Principles of Interaction Design as a Cultural Practice, Mit Press. USA, 2012, Nielsen, Jacob, Designing web usability, New Riders Publishing, 2000, Postigo, H, The Digital Rights Movement The Role of Technology in Subverting Digital Copyright, Mit Press. USA, 2012, Reig Hernández, Dolores, Socionomía: ¿vas a perderte la revolución social?, Deusto, 2012, Bilbao
Rheingold , H, “Net Smart. How to Thrive Online”, Mit Press. USA, 2012, Rodríguez Fernández, Óscar, Curso de Community Manager, Anaya, 2012, Rojas, Pedro y Redondo, María, Cómo Preparar Un Plan De Social Media Marketing, Gestión 2000, 2013, Burgs, Marwick & Poell, The sage handbook of social media, Sage, 2018, Cobo, S., & Juárez, S. C., Internet para periodistas: kit de supervivencia para la era digital, Editorial UOC, 2012,
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000