Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de relacións públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar, describir e analizar as técnicas, ferramentas e instrumentos de relacións públicas aplicables en diferentes organizacións C4
Aplicar e desenvolver técnicas que contribúan á mellora da imaxe corporativa e a reputación dunha organización A3
B3
Aprender a aplicar diferentes técnicas de relacións cos diferentes públicos da organización, tanto internos como externos C14
Saber deseñar e desenvolver técnicas que contribúan ao cumprimento dos obxectivos do plan de comunicación da organización C14
Saber adaptar as técnicas e instrumentos das relacións públicas aos oxectivos organizacionais D3
Aprender a interpretar e analizar o contorno tecnolóxico e comunicativo, coa finalidade de desenvolver novos instrumentos e ferramentas útiles no desempeño das relacións públicas B3
D1
Aprender a traballar en equipo a través da comunicación oral e escrita C5
C14
D3
Capacidade de relacionarse coas persoas e o contorno desde a súa propia identidade e valores C14
D3
Capacidade de análise, síntese e xuizo crítico C12
Saber actuar en liberdade e con responsabilidade, asumindo referentes éticos D1
D4
Saber xestionar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas D4
Saber xestionar a parte económica e orzamentaria no seu ámbito de actividade, en especial no que se refiere a cuestións protocolarias e xestión de eventos C15
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000