Guia docente 2024_25
Facultad de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación e xestión de medios publicitarios
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Planificación e xestión de medios publicitarios Código P04G190V01602
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 3 2c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Badenes Plá, Vicente
Correo-e vbadenes@uvigo.es
Profesorado
Badenes Plá, Vicente
Web
Descrición xeral Baixo unha óptica global e introductoria, esta materia expón os elementos esenciais da actividade publicitaria, tanto desde o seu campo teórico, como desde os diferentes produtos que integran a oferta que as axencias de publicidade ofrecen aos seus clientes, pasando pola propia estrutura empresarial que as sustenta.
Materia do programa English Friendly. Os/ as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o seguimento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés. English Friendly subject: International students may request from the teachers: a) resources and bibliographic references in English, b) tutoring sessions in English, c) exams and assessments in English.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000