Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación e xestión de medios publicitarios
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Describir os procesos referidos a a planificación e xestión de os medios publicitarios desde o punto de vista de o anunciante, a axencia e a central de compras CE3
Identificar as metodoloxías e técnicas de investigación e análise de os suxeitos e elementos de a comunicación publicitaria: o seu reflexo en os medios publicitarios e de RR.PP. CG1
CE3
Describir e enumerar os procesos encamiñados a a elaboración de as mensaxes publicitarias en os distintos soportes e medios de comunicación, de a xeración de a idea a o seu emprazamento e posterior avaliación CE3
Describir e recompilar a estrutura de os medios publicitarios convencionais, non convencionais e interactivos: características, tipologías e problemáticas CE3
Analizar e investigar audiencias. Análise e selección de medios e soportes para a planificación de a difusión publicitaria e para a compra de espazos CE3
Comprender o proceso global de a planificación publicitaria, fixando obxectivos, definindo o público obxectivo, suscitando estratexias e controlando u orzamento CG1
CE12
CE15
Describir e analizar de forma detallada as funcións que desenvolve o departamento de medios de unha axencia e, en maior medida, as denominadas centrais de medios CE4
Aplicar o pensamento creativo a o aprovechamiento estratéxico de os medios publicitarios, así como a distribución temporal de as campañas e rentabilización de o orzamento en medios CE15
CT2
Realizar a xestión económica e orzamentaria no seu ámbito de actividade: a repartición do orzamento nos medios CE15
CT6
Describir os procesos necesarios para a adaptación a os obxectivos organizacionales e a capacidade para a plasmación de os mesmos en o investimento en medios CT3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000