Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación estratéxica das relacións públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Identificar, describir e analizar os modelos de planificación das relacións públicas e os mecanismos de creación de estratexias de comunicación aplicables nas empresas e institucións públicas e privadas CE4
CE9
Seleccionar as metodoloxías necesarias para analizar e avaliar as estratexias de relacións públicas implementadas nunha organización CE8
Definir as técnicas de investigación necesarias para poder realizar unha correcta planificación estratéxica de relacións públicas CB3
CE8
Identificar, valorar, xestionar e aproveitar estratexicamente os activos intangibles da organización CB3
CE9
CT6
Deseñar estratexias comunicativas baseadas nos conceptos de imaxe corporativa e reputación da organización CE9
Identificar aos distintos públicos da organización e planificar estratexias en función do peso que poidan ter na opinión pública CE8
CE9
CT1
Planificar estratexicamente a xestión de conflitos potenciais, a comunicación de crise e a responsabilidade social corporativa da organización CB3
CE9
CT1
Adaptar a planificación estratéxica de relacións públicas aos obxectivos organizacionais CT5
CT6
Asumir o liderado dos proxectos, xestionándoos eficientemente e asumindo os principios da responsabilidade social CT4
CT5
Interpretar e analizar a contorna económica, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo CB3
Aceptar o risco na toma de decisións sobre planificación estratéxica de relacións públicas CT6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000