Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Deontoloxía da comunicación
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Martínez, Beatriz, Apuntes de la asignatura en faitic,
AZNAR, HUGO, Comunicación responsable : la autorregulación de los medios, 2, Ariel, 2005
BEL MALLÉN, IGNACIO Y CORREDOIRA, LORETO, Derecho de la Información, Centro de Estudios Políticos y Constitucionales, 2015
LEMA DEVESA, CARLOS, Código de publicidad, 2, Marcial Pons, 2005
MARTÍN LLAGUNO, Marta, En torno a la deontología de la comunicación comercial : cuestiones y conceptos básicos, 1, Martín Llaguno, Marta,, 2008
MARTÍNEZ PASTOR, Esther, Los mensajes publicitarios analizados desde la comunicación y el derecho, 1, Universitas, 2009
Bibliografía Complementaria GUICHOT REINA, Emilio (coord.), Derecho de la Comunicación, Iustel, 2018
AZURMENDI, Ana, Derecho de la Comunicación. Guía jurídica para profesionales de los medios, EUNSA, 2018
Feenstra, Ramón, Etica de la publicidad, Dykinson, 2014
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000