Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Redacción e locución publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Distinguir as peculiaridades dos medios audiovisuais desde o punto de vista publicitario CE3
Analizar o contido dunha peza publicitaria audiovisual CE5
Distinguir perfectamente os elementos que compoñen unha peza publicitaria audiovisual CE5
Valorar a efectividade da peza publicitaria CE5
Desenvolver unha argumentación lóxica dunha peza publicitaria para medios audiovisuais desde o punto de vista dunha conxuntura comercial concreta CE5
CE13
Crear, producir e editar unha peza publicitaria para un medio de comunicación audiovisual CB4
CE13
Redactar un texto publicitario para medios audiovisuais CE13
Aplicar a creatividade no proceso de creación de pezas publicitarias CE13
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000