Guia docente 2025_26
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Aumont, J., La imagen, Paidós, 1992
Berger, J., Modos de ver, Gustavo Gili, 2000
Bergston, B., Tengo Algo En El Ojo. Técnicas Esenciales De Comunicación Visual, Hoaki Books, 2016
Dondis, D. A., La sintaxis de la imagen. Introducción al alfabeto visual, Gustavo Gili, 2000
Gubern, R., Del bisonte a la realidad virtual: la escena y el laberinto, Anagrama, 2007
Melot, M., Breve historia de la imagen, Siruela, 2010
Bibliografía Complementaria Arden, P., Pienses lo que pienses, piensa lo contrario, Maeva, 2008
Aumont, J., El ojo interminable, Paidós, 1997
Bhaskaran, L., El diseño en el tiempo, Blume, 2007
Bordwell, D. y Thompson, K., El arte cinematográfico. Una introducción, Paidós, 1995
Brea, José Luis, Las tres eras de la imagen: imagen-materia, film, e-image, Akal, 2005
Casetti, F. y di Chio, F., Cómo analizar un film, Paidós, 2003
Gubern, R., Patologías de la imagen, Anagrama, 2004
Lupton, E., Graphic design thinking: beyond brainstorming, Princetown-Architectural Press, 2014
Quintana, A., Después del cine. Imagen y realidad en el cine digital, Acantilado, 2011
Tena, D., Diseño Gráfico y Comunicación, Pearson-Prentice Hall, 2004
Tena, D., Diseñar para comunicar, Editorial Bosch, 2011
White, Alex W., The elements of graphic design, Allwort press, 2009
Zunzunegui, S., Pensar la imagen, Cátedra, 2007
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000