Guia docente 2025_26
Facultad de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Contidos
Tema Subtema
1. O concepto de imaxe 1.1. Que é unha imaxe?
1.2. A imaxe na historia
1.3. O valor comunicativo das imaxes
1.4. A relación da imaxe coa realidade
2. Percepción e coñecemento visual 2.1. Principais correntes teóricas
2.2. O proceso perceptivo: do mundo ao ollo, do ollo á mirada e da mirada á cognición
3. A imaxe dixital 3.1. Que segue a ser unha imaxe? A imaxe contemporánea
3.2. Novas estéticas e novos modos de produción de imaxes: o píxel, o "glitch", o erro, ou "lo-fi", a autobiografía e a representación do eu...
3.3. Posibilidades e integración das imaxes xeradas por Intelixencia Artificial
3.4. Imaxe analóxica=verdade, imaxe dixital=mentira?
4. A imaxe illada. elementos visuais 4.1. Diferenzas entre imaxes illadas e imaxes secuenciais
4.2. Técnicas básicas de comunicación visual: dimensións temporal e espacial da imaxe.
4.3. A construcción da imaxe. Elementos mofolóxicos da imaxe: punto, liña, plano, cor, modo, forma e textura
4.4. A construcción da imaxe. Elementos escalares da imaxe: espazo de representación e espazo representado, tamaño de imaxe, escala, proporción, formato, encadre e dimensión
4.5. Pódese "mover" ou pode "durar" unha imaxe illada?
5. A imaxe dinámica. A composición 5.1. Fiestras ao mundo: encadre, marco, campo.
5.2. Elementos dinámicos da imaxe: imaxe secuencial, imaxe narrativa, imaxe dinámica, dirección, tensión, ritmo, técnicas de expresión visual, contraste, harmonía e elipse
5.3. Fundamentos da composición: a regra dos terzos, a regra do horizonte, a proporción áurea
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000