Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Contidos
Tema Subtema
O CONCEPTO DE IMAXE ¿Que é unha imaxe?. O significado da imaxe. A imaxe como sistema de representación de ideas.
TECNOLOXIA DA IMAXE A imaxe ao longo da historia. Técnicas empregadas.
A PERCEPCIÓN VISUAL Imaxes externas e imaxes internas. O proceso perceptivo. Teorías fundamentais da percepción visual.
A IMAXE ILLADA. ELEMENTOS VISUAIS Diferenzas entre imaxes illadas e imaxes secuencias. Análise das imaxes e a comunicación visual: elementos morfolóxicos e escalares.
IMAXE PUBLICITARIA A elaboración da mensaxe publicitaria a través de imaxes
TEXTO E IMAXE Importancia relativa do texto e a imaxe na elaboración da mensaxe publicitaria
A IMAXE DIXITAL ¿Que segue sendo unha imaxe? A imaxe contemporánea: novas estéticas e novos modos de produción de imaxes.
A IMAXE DINAMICA. A COMPOSICIÓN Fundamentos da composición.
A IMAXE SECUENCIAL. O PLANO Encadre, marco, campo, plano e toma. Tipoloxías básicas de planos.
A IMAXE SECUENCIAL. A MONTAXE Montar o tempo: o concepto de montaxe. Unidades de segmentación: plano, escena, secuencia, acto. Tipoloxías básicas de montaxe
INTELIXENCIA ARTIFICIAL Debate sobre as posibilidades e integración da imaxe xerada por procedementos de IA
A IMAXE DO PODER E O PODER DA IMAXE Debate sobre a relación entre imaxe e poder
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000