Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Contidos
Tema Subtema
1. A comunicación, a linguaxe e as linguas: a lingua española. 1.1. A comunicación e a linguaxe
1.2. A comunicación publicitaria: as funcións da linguaxe publicitaria.
1.3. A comunicación verbal e a comunicación no verbal.
2. Os ámbitos e rexistros das linguas: os usos do español 2.1 Expresión oral e expresión escrita en español. Coherencia, cohesión e adecuación da mensaxe textual.
2.2. A linguaxe publicitaria
2.3. Norma e uso do español nos medios
3. Rasgos lingüísticos da mensaxe publicitaria 3.1. Rasgos fónicos e prosódicos
3.2. Rasgos gráficos
3.3. Rasgos morfolóxicos
3.4. Rasgos sintácticos
3.5. Rasgos léxicos
3.6. Innovación léxica
4. Rasgos pragmáticos e retóricos da mensaxe publicitaria 4.1. ¿Quen é o destinatario da mensaxe publicitaria?
4.2. ¿Cómo inflúe o coñecemento do mundo na nosa percepción da publicidade?
4.3. As figuras retóricas
5. Análise de textos publicitarios en español. 5.1. Adecuación dos textos publicitarios ao canal de expresión, ao obxectivo buscado e aos destinatarios.
5.2. Análise do discurso publicitario: enunciados e textos para vender.
5.3. A cultura e a ideoloxía na publicidade; a propaganda.
5.4. Composición de textos publicitarios en español.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000