Comunicarse con fluidez no contexto profesional e na sociedade contemporánea de forma oral e escrita, en lingua española.
|
A4
|
B3
|
C13
|
D1 D5 D6
|
Comprender o fenómeno da linguaxe, e da lingua española en particular, como capacidade humana que posibilita a comunicación. Aplicar ese coñecemento para analizar a comunicación publicitaria dende unha perspectiva lingüística (gramatical, pragmática e estilística). |
A3
|
B1 B3
|
C2 C14
|
D3 D5
|
Identificar a norma culta do español así coma as desviacións máis frecuentes da norma, co obxectivo de facer un uso consciente e responsable da linguaxe |
A1
|
B2
|
C7 C14
|
D5
|
Expresar ideas dunha maneira independente, orixinal e tolerante que axude a facer unha publicidade responsable. |
A3
|
B2
|
C13
|
D1
|
Desenvolver a creatividade que se supón resultado da liberdade no dominio da lingua. |
A1
|
B2
|
C13
|
D2
|