Guia docente 2024_25
Facultad de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en galego
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Lingua: Linguaxe publicitaria en galego Código P04G190V01102
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 1 1c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Galego
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía galega e latina
Coordinador/a
Fernández Salgado, Benigno
Correo-e bfsalgado@gmail.com
Profesorado
Fernández Salgado, Benigno
Web
Descrición xeral O propósito desta materia é adquirir as ferramentas lingüísticas que capaciten os estudantes para:
(a) adoptar posicións sensibles e intelixentes con relación ó mundo e ás linguas,
(b) favorecer a expresión en galego do pensamento crítico, independente, orixinal e tolerante, e
(c) desenvolver a racionalidade e a creatividade mediante o exercicio da lingua, tanto na práctica oral coma escrita.
(d) entender as estratexias lingüísticas que se usan na publicidade e no márketing para captar a atención dos consumidores con fins comerciais.
Os/as estudantes internacionais poderán
solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o seguimento da
materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000