Titoría en grupo |
ACLARACIÓN PARA A MODALIDADE PRESENCIAL:
-Dirección na localización do material cuxa búsqueda para o estudo se encargue ao alumnado.
-Orientación na realización das probas prácticas que se propoñan.
-Explicación das correccións das probas prácticas.
METODOLOXÍA E EVALUACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL:
1. Leer con atención e en caso de dubida contactar co Coordinador de Grado Dirección Xestión Pública,
2. As cuestións básicas referidas á metodoloxía de aprendizaxe e a evaluación do mesmo se recollen no Paso 7 "Evaluación".
3. No apartado "Outros comentarios e segunda convocatoria", se plantea a estructura de aprendizaxe, os soportes virtuais e a valoración de cada un deles.
|
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
ACLARACIÓN PARA A MODALIDADE PRESENCIAL:
-Dirección na localización do material cuxa búsqueda para o estudo se encargue ao alumnado.
-Orientación na realización das probas prácticas que se propoñan.
-Explicación das correccións das probas prácticas.
METODOLOXÍA E EVALUACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL:
1. Leer con atención e en caso de dubida contactar co Coordinador de Grado Dirección Xestión Pública,
2. As cuestións básicas referidas á metodoloxía de aprendizaxe e a evaluación do mesmo se recollen no Paso 7 "Evaluación".
3. No apartado "Outros comentarios e segunda convocatoria", se plantea a estructura de aprendizaxe, os soportes virtuais e a valoración de cada un deles.
|
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
ACLARACIÓN PARA A MODALIDADE PRESENCIAL:
-Dirección na localización do material cuxa búsqueda para o estudo se encargue ao alumnado.
-Orientación na realización das probas prácticas que se propoñan.
-Explicación das correccións das probas prácticas.
METODOLOXÍA E EVALUACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL:
1. Leer con atención e en caso de dubida contactar co Coordinador de Grado Dirección Xestión Pública,
2. As cuestións básicas referidas á metodoloxía de aprendizaxe e a evaluación do mesmo se recollen no Paso 7 "Evaluación".
3. No apartado "Outros comentarios e segunda convocatoria", se plantea a estructura de aprendizaxe, os soportes virtuais e a valoración de cada un deles.
|