Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Propaganda en medios audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
1. Introducción - Orixe, evolución e definicións do concepto de propaganda.
- Principais modelos teóricos.
- Contextualización histórica.
2. Técnicas retóricas clásicas da propaganda - Simplificación, orquestación, desfiguración, contaxio ou unanimidade.
- Censura, desinformación, manipulación, subpropaganda e contrapropaganda.
- Propaganda negra, blanca e gris.
- A campaña electoral como paradigma da propaganda audiovisual.
3. Propaganda audiovisual en Europa. Casos históricos paradigmáticos - Alemaña: Leni Riefensthal e o nazismo
- Portugal: M. Lopes Ribeiro e o salazarismo.
- Italia: Roberto Rosselini
- Rusia: Sergei Eisenstein
- Francia: Jean Renoir e Jean Luc Godard.
4. Propaganda audiovisual en España. Unha perspectiva histórica. - A II República española e a Guerra Civil.
- O aparello audiovisual do franquismo: o NODO
- O cine franquista: Raza.
- O terrorismo nos medios audiovisuais.
5. Propaganda audiovisual nos Estados Unidos de América - "El Nacimiento de una Nación" e "Why we fight".
- Guerra e propaganda: Vietnam, a Guerra Fría, a Guerra do Golfo e de Irak.
- A propaganda despois do 11-S
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000